{"id":63235,"date":"2020-01-16T13:22:16","date_gmt":"2020-01-16T12:22:16","guid":{"rendered":"https:\/\/thegeek.hu\/?p=63235"},"modified":"2020-01-16T21:35:17","modified_gmt":"2020-01-16T20:35:17","slug":"mik-a-nintendo-switch-legnagyobb-korlatozasai-elarulta-a-qloc","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/thegeek.hu\/2020\/01\/16\/mik-a-nintendo-switch-legnagyobb-korlatozasai-elarulta-a-qloc\/","title":{"rendered":"Mik a Nintendo Switch legnagyobb korl\u00e1toz\u00e1sai? El\u00e1rulta a QLOC"},"content":{"rendered":"

Ez a st\u00fadi\u00f3 \u00e1llt a Dark Souls Remastered<\/a> \u00e9s a Hellblade: Senua’s Sacrifice Nintendo Switch<\/em><\/strong> portja m\u00f6g\u00f6tt, \u00fagyhogy nekik t\u00e9nyleg van tapasztalatuk abban, hogy mik\u00e9nt kell a Nintendo hordozhat\u00f3 masin\u00e1j\u00e1ra j\u00f3 min\u0151s\u00e9gben \u00e1t\u00fcltetni a j\u00e1t\u00e9kokat.<\/p>\n

A QLOC<\/strong><\/em> kommunik\u00e1ci\u00f3s vezet\u0151j\u00e9t, Milosz Bialast a szlov\u00e1k Sector<\/a><\/span> interj\u00favolta meg, \u00e9s \u00edgy t\u00f6bb \u00e9rdekes r\u00e9szletet is megismerhett\u00fcnk.<\/p>\n

Bialas szerint a Hellblade: Senua’s Sacrifice Nintendo Switch-portja volt a legink\u00e1bb leny\u0171g\u00f6z\u0151 feladat a csapat sz\u00e1m\u00e1ra. A hybrid platform kijelz\u0151je miatt lejjebb vehett\u00e9k a felbont\u00e1st, a grafikai r\u00e9szleteket \u00e9s az effekteket an\u00e9lk\u00fcl, hogy ezt \u00e9szrevehett\u00fck volna azon. Figyelembe kellett venni\u00fck a Switch gyeng\u00e9bb erej\u00e9t is (mert igen, a PlayStation 4, Xbox One p\u00e1ros\u00e1val szemben lemarad\u00e1sban van), \u00e9s emiatt volt sz\u00fcks\u00e9g a k\u00f6telez\u0151 (\u00e9s ebben az esetben nehezen el\u00edt\u00e9lhet\u0151) but\u00edt\u00e1sra, mert an\u00e9lk\u00fcl a j\u00e1t\u00e9k nem futott volna valami j\u00f3l. Bialas kiemelte m\u00e9g a jeleneteket is – ezek el\u0151re rendereltek a Nintendo Switc-hen, \u00e9s j\u00f3 indok van r\u00e1: alapb\u00f3l borzaszt\u00f3an futottak a nagy N platformj\u00e1n – \u00e9s ez nem vicc: annyira, hogy csak Senua arc\u00e1t mutatva is csak 10 FPS-t tudtak el\u00e9rni a val\u00f3s idej\u0171 jelenetekkel.<\/p>\n

Bialas kiemelte a Switch hardveres hi\u00e1nyoss\u00e1gait is: kev\u00e9s a RAM, lass\u00fa a GPU, tov\u00e1bb\u00e1 a konzol t\u00e1rhely\u00e9nek sebess\u00e9ge is probl\u00e9m\u00e1snak nevezhet\u0151. A ny\u00edlt vil\u00e1g\u00fa j\u00e1t\u00e9kok, vagy a Hellblade eset\u00e9ben f\u00e9lig ny\u00edlt vil\u00e1g eset\u00e9ben a t\u00e1rhely \u00e9s a GPU sebess\u00e9g\u00e9nek hi\u00e1nya volt sz\u00e1mukra bajos. A fejleszt\u0151k ink\u00e1bb kisebb text\u00far\u00e1kkal dolgoznak, hogy ezeket a hi\u00e1nyoss\u00e1gokat ki tudj\u00e1k ker\u00fclni, viszont a Switch korl\u00e1tjai a portol\u00e1skor nevezhet\u0151 zavar\u00f3nak, mert ha k\u00f6zvetlen\u00fcl a Switch-re fejleszten\u00e9nek valamit, akkor \u00fagy tudnak asseteket (pl. \u00e9pp a text\u00far\u00e1kat) k\u00e9sz\u00edteni, hogy figyelembe vehess\u00e9k a Nintendo platformj\u00e1nak hat\u00e1rait is. \u00c9s ennek ellen\u00e9re elismerte Bialas, hogy eg\u00e9sz j\u00f3 a Nintend\u00f3val egy\u00fctt dolgozniuk, mivel a jap\u00e1n c\u00e9g igaz\u00e1n seg\u00edt\u0151k\u00e9sz, r\u00e9szletes dokument\u00e1ci\u00f3t is biztos\u00edt, \u00e9s az elv\u00e1r\u00e1sok is ny\u00edltan kifejezik, azaz nincsen zs\u00e1kbamacska a nagy N-nel.<\/p>\n

Teh\u00e1t a QLOC-ot sem \u00e9rdemes le\u00edrni. A Saber Interactive mellett (\u0151k hozt\u00e1k \u00f6ssze a The Witcher 3 Nintendo Switch portj\u00e1t…) \u0151k is remek munk\u00e1t v\u00e9geznek a portol\u00e1sban.<\/p>\n

Forr\u00e1s: WCCFTech<\/a><\/span><\/p>\n

K\u00e9rj\u00fck, t\u00e1mogass\u00e1tok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, f\u00fcggetlen\u00fcl, napi h\u00edrekkel \u00e9s tesztekkel, a Patreon adom\u00e1nyoz\u00f3 rendszer\u00e9n kereszt\u00fcl! K\u00f6sz\u00f6nj\u00fck! theGeek csapata
\n
Become a Patron!<\/a>