{"id":66497,"date":"2020-05-13T10:12:27","date_gmt":"2020-05-13T08:12:27","guid":{"rendered":"https:\/\/thegeek.hu\/?p=66497"},"modified":"2020-05-13T19:56:41","modified_gmt":"2020-05-13T17:56:41","slug":"the-elder-scrolls-vi-meg-mindig-evekre-vagyunk-tole","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/thegeek.hu\/2020\/05\/13\/the-elder-scrolls-vi-meg-mindig-evekre-vagyunk-tole\/","title":{"rendered":"The Elder Scrolls VI: m\u00e9g mindig \u00e9vekre vagyunk t\u0151le"},"content":{"rendered":"

A Bethesda Game Studios-b\u00f3l m\u00e9g balt\u00e1val sem fogunk \u00faj h\u00edreket kiverni a The Elder Scrolls VI kapcs\u00e1n.<\/p>\n

A 2018-as E3-on Todd Howard \u00e9s a Bethesda „dupl\u00e1zott” egyet: bejelentett k\u00e9t j\u00e1t\u00e9kot, \u00fagy, hogy k\u00f6zben volt egy harmadik, ami m\u00e9g h\u00f3napokig fejleszt\u00e9s alatt \u00e1llt (a Fallout 76-r\u00f3l van sz\u00f3, \u00e9s az mondjuk \u00fagy, hogy az \u00e9v egyik nagy csal\u00f3d\u00e1sa lett, de 2019-ben is el\u00e9rte, hogy negat\u00edv h\u00edrver\u00e9st kapjon a Fallout 1st programmal…). Az egyik a Starfield volt, a m\u00e1sik a The Elder Scrolls VI<\/strong><\/em><\/a><\/span>. Egyikr\u0151l sem tudtunk meg sokat – k\u00e9t olyan vide\u00f3t l\u00e1ttunk, amit tal\u00e1n napok alatt \u00f6sszeraktak, azt\u00e1n ennyivel elint\u00e9zt\u00e9k.<\/p>\n

Az\u00f3ta sem v\u00e1ltozott a helyzet. A Starfield<\/strong><\/em>r\u0151l megtudtuk, hogy next-gen j\u00e1t\u00e9k lesz (most m\u00e1r nem fog a Bethesda Game Studios PlayStation 4-re \u00e9s Xbox One-ra egy \u00faj IP-t fejleszteni…), \u00edgy a PC mellett a PlayStation 5 \u00e9s az Xbox One kapja meg az \u201e\u0171r\u00f6s kalandokat\u201d (amik tal\u00e1n nem lesznek Z\u0170R\u00d6S kalandok, igaz, ott is ugyanazt az engine-t haszn\u00e1lj\u00e1k majd mint a Fallout 76-n\u00e1l). Csakhogy a The Elder Scrolls-rajong\u00f3k szeretn\u00e9nek t\u00f6bbet tudni a r\u00f3mai hatos TES-r\u0151l. Egy rajong\u00f3 kicsit nyersen is, de r\u00e1k\u00e9rdezett Pete Hinesn\u00e1l, a Bethesda marketinges \u00e9s PR-os aleln\u00f6k\u00e9n\u00e9l a j\u00e1t\u00e9kra.<\/p>\n

Hines a k\u00e9rd\u00e9shez hasonl\u00f3an „\u00e9rdekesen” reag\u00e1lt<\/a><\/strong><\/span>: \u201e[A The Elder Scrolls VI<\/strong><\/em><\/a><\/span>] a Starfield<\/strong><\/em> ut\u00e1n fog j\u00f6nni. Arr\u00f3l pedig m\u00e9g l\u00e9nyeg\u00e9ben semmit sem tudsz. Sz\u00f3val ha most akarsz inform\u00e1ci\u00f3kat kinyerni bel\u0151lem, nem pedig \u00e9vek m\u00falva, akkor nem tudom helyesen kezelni az elv\u00e1r\u00e1saidat…\u201d<\/p>\n

\u00dagyhogy a k\u00e9t j\u00e1t\u00e9kot csak az\u00e9rt jelentett\u00e9k be, hogy megmutass\u00e1k a j\u00e1t\u00e9kosoknak, hogy a single-player j\u00e1t\u00e9kokr\u00f3l nem feledkeztek meg. De itt van a kutya el\u00e1sva: ha t\u00fal kor\u00e1n jelentenek be valamit, akkor ne csod\u00e1lkozzanak, ha t\u00fcrelmetlen j\u00e1t\u00e9kosokkal tal\u00e1lj\u00e1k szembe magukat. A Fallout 4-gyel j\u00f3t l\u00e9ptek: azt \u00f6t h\u00f3nappal a megjelen\u00e9s el\u0151tt jelentett\u00e9k be.<\/p>\n

Tal\u00e1n ezt kellett volna tenni\u00fck a Starfielddel (aminek m\u00e9g megjelen\u00e9si d\u00e1tuma sincs…) \u00e9s a The Elder Scrolls VI<\/strong><\/em><\/a><\/span>-tal is.<\/p>\n

Forr\u00e1s: WCCFTech<\/a><\/strong><\/span><\/p>\n

K\u00e9rj\u00fck, t\u00e1mogass\u00e1tok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, f\u00fcggetlen\u00fcl, napi h\u00edrekkel \u00e9s tesztekkel, a Patreon adom\u00e1nyoz\u00f3 rendszer\u00e9n kereszt\u00fcl! K\u00f6sz\u00f6nj\u00fck! theGeek csapata
\n
Become a Patron!<\/a>