{"id":71497,"date":"2020-08-24T15:49:17","date_gmt":"2020-08-24T13:49:17","guid":{"rendered":"https:\/\/thegeek.hu\/?p=71497"},"modified":"2020-08-24T19:54:55","modified_gmt":"2020-08-24T17:54:55","slug":"a-sony-nem-hatral-meg-biztosan-iden-rajtol-a-playstation-5-video","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/thegeek.hu\/2020\/08\/24\/a-sony-nem-hatral-meg-biztosan-iden-rajtol-a-playstation-5-video\/","title":{"rendered":"A Sony nem h\u00e1tr\u00e1l meg: biztosan id\u00e9n rajtol a PlayStation 5 [VIDEO]"},"content":{"rendered":"
A c\u00e9g \u00fagy v\u00e9li, hogy a Play Has No Limits<\/em><\/strong> szlogen (magyarul A J\u00e1t\u00e9knak Nincsenek Hat\u00e1rai) is nemzetk\u00f6zileg j\u00f3 visszajelz\u00e9seket fog kapni.<\/p>\n Eric Lempel-t, a Sony<\/em><\/strong> Interactive Entertainment senior aleln\u00f6k\u00e9t \u00e9s a nemzetk\u00f6zi marketinges vezet\u0151j\u00e9t a Gamesindustry<\/a><\/span> interj\u00favolta meg. Itt Lempel azt mondja, hogy sok ideig dolgoztak az \u00faj szlogenen, ami szerinte term\u00e9szetesk\u00e9nt hat majd, ha le lesz ford\u00edtva vil\u00e1gszerte (az\u00e9rt ez nem minden brand eset\u00e9ben igaz… a Vodafone p\u00e9ld\u00e1ul tov\u00e1bbra is angolul mondja, hogy Ready?, ami magyarul kb. \u00fagy \u00e9rtelmezhet\u0151, hogy K\u00e9szen \u00e1llsz?). De a szlogennel a PlayStation amb\u00edci\u00f3j\u00e1t akarj\u00e1k tov\u00e1bb\u00edtani, mik\u00f6zben kifejezik ezzel az \u00e1ltaluk k\u00edn\u00e1lt term\u00e9keket is. Szerinte mindent lefednek ezzel, amit a PlayStation n\u00e9v alatt csin\u00e1lnak: mindig is a hat\u00e1rokat feszegetik, \u00e9s a c\u00e9ljuk az \u00faj, izgalmas \u00e9lm\u00e9nyek megval\u00f3s\u00edt\u00e1sa lenne, a szlogen pedig azt jelzi, hogy ezt nem fogj\u00e1k le\u00e1ll\u00edtani. Az\u00e9rt lesznek kisebb marketingkamp\u00e1nyok az elt\u00e9r\u0151 r\u00e9gi\u00f3kban, de azok kieg\u00e9sz\u00edtik a nagyobb, nemzetk\u00f6zi akci\u00f3kat.<\/p>\n Lempel hozz\u00e1tette, hogy a PlayStation 5<\/em><\/strong> idei rajtja minden fronton nagy kih\u00edv\u00e1s, \u00e9s nem csak az \u00e1ltala fel\u00fcgyelt (marketinges) \u00e1gazatnak, hanem mindegyiknek, de j\u00f3nak l\u00e1tja, hogy a dolgok megval\u00f3sulnak, mert ezzel meg\u00fcnnepelhetik egy \u00faj gener\u00e1ci\u00f3 kezdet\u00e9t – az els\u0151 PlayStation 5-\u00f6s rekl\u00e1m csak a marketing kezdete. Ez a bel\u00e9p\u0151j\u00fck, \u00e9s b\u00edzik abban, hogy kiv\u00e1l\u00f3 min\u0151s\u00e9g\u0171nek t\u0171nik, rem\u00e9lhet\u0151leg megragadja a n\u00e9z\u0151 k\u00e9pzelet\u00e9t, \u00e9s innen tov\u00e1bb fokoz\u00f3dik majd\u2026 (Ha eddig kimaradt volna be\u00e1gyazzuk.) A koronav\u00edrus miatt nincs lehet\u0151s\u00e9g\u00fck ki\u00e1ll\u00edtani a konzolt, hogy azt kipr\u00f3b\u00e1lhassuk, ez\u00e9rt most a digit\u00e1lis marketingre terel\u0151d\u00f6tt a hangs\u00faly.<\/p>\n Lempel arr\u00f3l is besz\u00e9lt, hogy a PlayStation 5 \u00f6sszes, azt next-genn\u00e9 tev\u0151 funkci\u00f3j\u00e1nak felfedez\u00e9se ut\u00e1n v\u00e9g\u00fcl is a konzol tartalma a kulcsfontos\u00e1g\u00fa. Azaz: a j\u00e1t\u00e9kok a megjelen\u00e9si id\u0151szakban \u00e9s ut\u00e1na is igaz\u00e1n izgalmasak lesznek a marketinges f\u0151n\u00f6k szerint, s\u0151t, mintha kor\u00e1bban m\u00e1r mondta volna azt is, hogy ez lesz a PlayStation eddigi legjobb k\u00edn\u00e1lata (mert r\u00e9mlik ez a gondolata kor\u00e1bbr\u00f3l), \u00e9s itt nem csak a saj\u00e1t, Sony Interactive Entertainment Worldwide Studios-alkot\u00e1sokra gondolt, hanem a k\u00fcls\u0151s projektekre is. Ebb\u0151l m\u00e1r bemutattak valamennyit, de enn\u00e9l t\u00f6bb k\u00e9sz\u00fcl. Szerinte izgalmas, ahogy a fejleszt\u0151k a platformjukon \u00faj \u00e9lm\u00e9nyeket hozhatnak l\u00e9tre nem csak \u00faj IP-kkel, hanem m\u00e1r l\u00e9tez\u0151kkel is.<\/p>\n A PlayStation 5 valamikor az \u00e9v v\u00e9g\u00e9n indul (tal\u00e1n novemberben).<\/p>\n Forr\u00e1s: PSL<\/a><\/span>, PSL<\/a><\/span>, PSL<\/a><\/span><\/p>\n