{"id":74131,"date":"2020-11-01T17:51:37","date_gmt":"2020-11-01T16:51:37","guid":{"rendered":"https:\/\/thegeek.hu\/?p=74131"},"modified":"2020-11-02T16:17:05","modified_gmt":"2020-11-02T15:17:05","slug":"demons-souls-mas-felbontas-de-nem-lesz-ray-tracing","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/thegeek.hu\/2020\/11\/01\/demons-souls-mas-felbontas-de-nem-lesz-ray-tracing\/","title":{"rendered":"Demon’s Souls: m\u00e1s felbont\u00e1s, de nem lesz ray tracing!"},"content":{"rendered":"
Nocsak, a val\u00f3s idej\u0171 sug\u00e1rk\u00f6vet\u00e9st elt\u00e1vol\u00edtott\u00e1k a Bluepoint Games<\/em><\/strong> \u00e9s a Sony<\/em><\/strong> Interactive Entertainment Japan Studio remake-j\u00e9b\u0151l.<\/p>\n Gavin Moore, a Demon’s Souls<\/em><\/strong><\/a><\/span> kreat\u00edv rendez\u0151je a Level Up<\/a><\/span>-nak meger\u0151s\u00edtette, hogy a Souls-sorozat els\u0151 r\u00e9sz\u00e9b\u0151l k\u00e9sz\u00fcl\u0151 fel\u00faj\u00edt\u00e1s (amire \u00edgy a FromSoftware is \u00e1ld\u00e1s\u00e1t adta) az eddig bejelentett dolgokkal ellent\u00e9tben m\u00e9gsem rendelkezik majd ray tracing<\/em><\/strong>gel. Moore azt \u00e1ll\u00edtja, hogy minden grafikai fejleszt\u00e9snek valamilyen \u00e1ra van, \u00edgy a sug\u00e1rk\u00f6vet\u00e9s implement\u00e1l\u00e1sa is \u201ek\u00f6lts\u00e9ges\u201d volt, \u00e9s ha benn hagyt\u00e1k volna, akkor valamit ki kellett volna hagyniuk. Szerinte a j\u00e1t\u00e9kfejleszt\u00e9snek vannak id\u0151korl\u00e1tjai (ez vir\u00e1gnyelven annyit jelent, hogy megs\u00fcrgette a Sony \u0151ket, mert nyit\u00f3c\u00edmr\u0151l besz\u00e9l\u00fcnk). Hozz\u00e1tette, hogy a fejleszt\u00e9s elej\u00e9n m\u00e9g nem tudt\u00e1k, hogy lesz-e ray tracing a j\u00e1t\u00e9kban. Ez nem volt a remake eredeti koncepci\u00f3j\u00e1ban. A k\u00f6rnyezetre \u00e9s a karakterek kin\u00e9zet\u00e9re koncentr\u00e1ltak: minden vil\u00e1g\u00edt\u00e1s \u00e9s \u00e1rny\u00e9k val\u00f3s id\u0151ben lett kirenderelve.<\/p>\n A Twitteren<\/a><\/span> pedig Lance McDonald – akinek tapasztalatair\u00f3l nemr\u00e9g sz\u00f3 volt a j\u00e1t\u00e9kkal kapcsolatban – azt \u00edrta, hogy a DigitalFoundry \u00edr\u00e1s\u00e1t sokan szidt\u00e1k, amikor \u0151k (\u00e9s rajtuk kereszt\u00fcl mi is) azt \u00e1ll\u00edtott\u00e1k (\u00e1ll\u00edtottuk), hogy 1440p felbont\u00e1son fut a Demon’s Souls remake<\/em><\/strong>. Most viszont meg lett er\u0151s\u00edtve, hogy 4K felbont\u00e1sr\u00f3l van sz\u00f3, ami lehet fix, vagy v\u00e1ltoz\u00f3 felbont\u00e1s\u00fa (felsk\u00e1l\u00e1zott) megold\u00e1s is… de kb. szeptember v\u00e9g\u00e9ig fixen 1440p felbont\u00e1sra lett t\u00e9ve a 2009-ben megjelent PS3-as j\u00e1t\u00e9k fel\u00faj\u00edtott kiad\u00e1sa, \u00fagyhogy ez egy igencsak friss m\u00f3dos\u00edt\u00e1snak t\u0171nik.<\/p>\n Ez pedig k\u00f6nnyen egym\u00e1shoz k\u00f6thet\u0151: Moore szerint a ray tracing kiv\u00e9tel\u00e9vel nem kell \u00e1ldozatokat hozni, \u00e9s most a felbont\u00e1s megn\u00f6vel\u00e9s\u00e9r\u0151l hallunk. Sz\u00f3val a sug\u00e1rk\u00f6vet\u00e9s miatt futhatott 1440p-n a Demon’s Souls remake, de most an\u00e9lk\u00fcl nagyobb teljes\u00edtm\u00e9nyre lehet k\u00e9pes a fel\u00faj\u00edt\u00e1s: dinamikus 4K, de stabil 60 FPS? Ez t\u0171nik c\u00e9lszer\u0171nek a j\u00e1t\u00e9k st\u00edlusa\/m\u0171faja (akci\u00f3-RPG) miatt.<\/p>\n A Demon’s Souls remake a PlayStation 5<\/em><\/strong> nyit\u00f3c\u00edmei k\u00f6z\u00f6tt lesz fellelhet\u0151, \u00edgy haz\u00e1nkban is november 19-\u00e9t\u0151l lesz \u00e9rdemes keresni.<\/p>\n Forr\u00e1s: WCCFTech<\/a><\/span>, Twitter<\/a><\/span><\/p>\n K\u00e9rj\u00fck, t\u00e1mogass\u00e1tok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, f\u00fcggetlen\u00fcl, napi h\u00edrekkel \u00e9s tesztekkel, a Patreon adom\u00e1nyoz\u00f3 rendszer\u00e9n kereszt\u00fcl! K\u00f6sz\u00f6nj\u00fck! theGeek csapata
\nBecome a Patron!<\/a>