Sokan csak azt nézik egy remastered, vagy next-gen verziónál, hogy mennyivel élesebbek a textúrák, vagy mennyivel kidolgozottabbak a környezeti elemek, szebbek a speciális effektusok. Pedig van egy olyan szempont, amely mellett elsőre hajlamosak vagyunk elsiklani, pedig ez is nagyon fontos. Ez nem más, mint a képfrissítés (FPS), amely nagymértékben befolyásolhatja a játékélményt.
Éppen ezért jelentette be nemrég a Naughty Dog-nál dolgozó Corine Yo a csapat twitter csatornáján, hogy akkora munka-alkoholista a csapat, hogy még a hétvégéket is ledolgozzák azért, hogy ne csak a 60 FPS-t passzírozzák ki a The Last of Us Remastered PS4 verzióból, hanem még továbblépjenek, tehát a játék nem lesz lockolva 60 FPS-re, ami nagyban elősegítheti majd, hogy sűrű akció esetén sem essen 60 FPS alá játék.
Christian Gyrling, a Lead Programmer azt is hozzátette a Naughty Dog twitter csatornáján, hogy megtalálták végre azt a bugot, amely céljaik elérésében megakadályozta a team, és továbbra is tesztelik a játékot.
Most nemrég olvashattunk a csapat legújabb tweetjét, hogy végre elérték a 60 FPS-t. A „csiripelés”, amelyet Kurt Margenau, az Uncharted 4: A Thief’s End, Lead Game Designere osztott meg, lelkesen ecsetelte, hogy végre 60 FPS-en játszhatott a Last of Us-szal, így végre igazi „hívővé” vált. (Mármint nem valamilyen vallás tekintetében, hanem abban, hogy a 60 FPS ilyen grafikát igénylő játékok esetében is lehetséges.)
„Játszottam egy kis #TLOU ma éjjel először (amelybe az átvezetők is beletartoznak). Elképesztő! Hívő lettem. Többé már nem hiszem, hogy 60 FPS alá vissza tudok térni.”
— Kurt Margenau (@kurtmargenau) June 20, 2014
Azt még nem tudjuk, hol tart a csapat a végső simításokban, de mivel már csak kevesebb, mint egy hónap van hátra addig, amíg a The Last of Us Remastered megjelenik PS4-re, valószínűleg rövidesen megjelenik.
Forrás: PS4Daily.com