Eddig is tudtuk, hogy Jade Raymond, aki korábban a Ubisoftnál dolgozott, átlépett az Electronic Artshoz, ahol létrehozta a saját stúdióját, a Motive-ot. Arról is írtunk már, hogy az EA maga is tudja, hogy a nyílt világú játékok terén elmaradásban van a többi kiadóhoz képest. Már ekkor is sejtettük, hogy a kettő egymáshoz fog kötődni, most viszont már hivatalosnak is mondanánk.
Az EA pénzügyi vezetője, Blake Jorgensen a San Franciscoban megrendezett UBS Global Technology konferencián beszélt erről a témáról. Jörgensen megerősítette a korábban hallottakat, ugyanis ők nem nagyon vannak még otthon az Assassin’s Creed-szerű játékok műfajában, majd hozzátette, hogy Jade Raymond már dolgozik egy ilyen stílusú projekten a Motive-on keresztül.
Na, akkor most már hivatalosan kibújt a szög a zsákból: várjuk akkor a leleplezést. Ha fogadunk kellene rá, akkor a 2016-os E3-on kerülhet erre sor. Remélhetőleg nem fognak évente kiadni egy újabb felvonást, mert az már sok lenne.