A Guerrilla Games közölte, hogy a készülőfélben levő PlayStation 4-exkluzív játékukhoz, a Horizon Zero Dawnhoz miért nem fejlesztenek egy multiplayer szekciót. A magyarázatuk egyszerű, de nagyszerű: a CD Projekt RED bemutatta, hogy nem kell többjátékos rész egy játékba, hogy az sikeres legyen – elvégre a The Witcher 3: Wild Hunt a tavalyi év egyik legkomolyabb játékának bizonyult.
Mark Norris (a játék executive producere) az IGN latin-amerikai ágazatának adott interjújában beszélt erről a kérdésről. Mivel egy új IP-t hoznak össze (tíz év után, amit Killzone címek fejlesztésével töltöttek el, rájuk is fér), a játékélményre szeretnének koncentrálni. Azt akarja elérni, hogy Eloy-jal, a játék főszereplőjével a lehető legjobban tudjuk azonosulni és ez multiplayerben nem nagyon működne, mert ott miként tudna a karakter működni úgy, mint az alapjátékban?
Egyetértünk Markkal – inkább hozzanak össze egy olyan játékot, amelyet bár csak egyedül tolhatunk, de mégis több tíz órára le tudjon kötni minket. Ezt Geralt tavaly elérte, idén remélhetőleg Eloy is össze tudja hozni ugyanazt.