Keiji Inafune a Capcomtól való eltávozása után 2013-ban a Kickstarteren kezdett kampányolni egy nem-Megaman játék létrehozása érdekében. Ez lett a Mighty No. 9. Miközben egy másik közösségileg kampányolt projektje, a Red Ash beégett, a MN9 azért előrehaladott állapotba került azóta. Csak hozzá kellene tennünk azt, hogy már két alkalommal is elhalasztásra került a játék.
…illetve most már harmadszor is. A poén ebben az, hogy pontosan két héttel a megjelenés előtt jelentették be, hogy valamikor tavasszal jön a Mighty No. 9! Így van, nem adtak meg új, konkrét megjelenési dátumot. Két magyarázatot kaptunk rá: egyrészt az onlinenal kapcsolatban a matchmaking nem működik rendeltetésszerűen, másrészt pedig a MN9-hoz használt engine már nem kerül frissítésre. Szóval az Unreal Engine 3 most már inkább hátráltatja a fejlesztést, mintsem elősegítené azt.
Ezek után csoda, hogy Keiji Inafune-ről nem nagyon vannak az interneten jó véleménnyel? Vajon a Deep Silver – a kiadó – mikor unja meg ezt az egészet?