Yoshinori Ono, a SF atyja magyarázkodásra kényszerült. Tegnap jelent meg a Street Fighter V, és hogy őszinték legyünk, finoman szólva elképesztő startot vett a Capcom játéka annak ellenére is, hogy többször is bétatesztelésre került az Unreal Engine 4-et alkalmazó bunyó.
„Újfent őszintén sajnálom a Street Fighter V szerverek helyzetét. Úgy gondolom, ezzel a problémával kell a leghamarabb foglalkoznunk.” Szabadabb fordításban ezt írta Twitterén a producer. Azért ez eléggé szégyen. Ha belegondolunk, hogy több alkalmuk is volt letesztelni, hogy mekkora kapacitás is kell majd a PS4-re és PC-re érkező játékhoz, ráadásul úgy, hogy stresszteszteket is csináltak, nem éppen így kellene a SFV-nek működnie az első napokban!
Még egy személyes tapasztalatot hozzáfűznénk: ha sikerül is bejelentkeznünk és elkezdünk egy offline játékmódot (pl. a Survivalt), ha ledob a szerver, akkor a játék is durr, hirtelen félbeszakad. Elképesztő, hogy manapság már ez a szokás, hogy nyögvenyelősen startolnak a játékok online módjai.
My sincerest apologies again about SFV server situation.
I think that we need to improve on this problem the most.Could you check @SFVServer– Yoshinori Ono (@Yoshi_OnoChin) February 16, 2016