Street Fighter V: Ono pácban

Yoshinori Ono, a SF atyja magyarázkodásra kényszerült. Tegnap jelent meg a Street Fighter V, és hogy őszinték legyünk, finoman szólva elképesztő startot vett a Capcom játéka annak ellenére is, hogy többször is bétatesztelésre került az Unreal Engine 4-et alkalmazó bunyó.

„Újfent őszintén sajnálom a Street Fighter V szerverek helyzetét. Úgy gondolom, ezzel a problémával kell a leghamarabb foglalkoznunk.” Szabadabb fordításban ezt írta Twitterén a producer. Azért ez eléggé szégyen. Ha belegondolunk, hogy több alkalmuk is volt letesztelni, hogy mekkora kapacitás is kell majd a PS4-re és PC-re érkező játékhoz, ráadásul úgy, hogy stresszteszteket is csináltak, nem éppen így kellene a SFV-nek működnie az első napokban!

Még egy személyes tapasztalatot hozzáfűznénk: ha sikerül is bejelentkeznünk és elkezdünk egy offline játékmódot (pl. a Survivalt), ha ledob a szerver, akkor a játék is durr, hirtelen félbeszakad. Elképesztő, hogy manapság már ez a szokás, hogy nyögvenyelősen startolnak a játékok online módjai.

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu