A Remedy a minap jelentette meg PC-re és Xbox One-ra a Quantum Breaket, de már értelemszerűen a jövőre kérdeztek rá a fejlesztőknél. Adtak is pár biztató választ!
Sam Lake, a kreatív rendező a legutóbbi Major Nelson podcaston bukkant fel és több érdekes gondolatot osztott meg a hallgatókkal. Először is a multiplayerről beszélt. Nem tartja kizártnak azt, hogy a következő Remedy-alkotásban már nem csak egyedül játszhatunk. Naná, hogy a Quantum Breakről is kérdezték. Lake szerint csak és kizárólag az első rész sikerén múlik az, hogy készítenek-e a történethez egy folytatást, avagy sem. (Legalább nem kapásból úgy készítették el, hogy cliffhanger vége van, khm The Order 1886 khm…)
Mivel a Remedy legutóbbi játékai (a Quantum Break előtt az Alan Wake, illetve az első két Max Payne részt érdemes megemlíteni) főképp az egyjátékos élményre koncentráltak, kíváncsiak volnánk arra, hogy miként tudnának multiplayerben maradandót alkotni…