A PlayStation marketingfelelőse is megszólalt a PlayStation 4 Pro témájában.
„A Sony egy elektronikai eszközökkel foglalkozó cég. Ezt csináljuk, ebben vagyunk jók. Boldogok vagyunk az árral, hiszen ezzel nem vesztünk pénzt és mindig arra törekszünk, hogy a legjobb áron adjuk ki hardvereinket.” – mondja Ryan. Ez érthető is, hiszen ha nem buknak minden eladott konzolon, akkor csak a keresleten múlik, hogy mennyi profitot termel a konzol. Amikor a Telegraph a 4K-s Blu-ray lemezek nem támogatásáról kérdezte Ryant, ő így válaszolt: „Ez az egyik meghatározó faktor volt az árban. Ahogy mindig is mondtuk, ez [mármint a PlayStation 4 Pro] egy játékra szánt termék. Minden döntést úgy hoztunk meg, hogy a játékost vettük figyelembe. Mi a jövőre szeretnénk felkészülni, és egyre nagyobb mértékben streamelés formájában fogyasztanak videótartalmakat az emberek.” (Ez is logikus, hiszen a Netflix és a YouTube is új appot gyárt a PS4 Prohoz.)
A 1080p-s TV-kre kötött PlayStation 4 Prokról Ryan azt véli, hogy „A PlayStation 4 Pro egy 4K-s eszköz, de előnyöket nyújt a sima HDTV-vel rendelkezőknek is, mint például a felskálázás: ha a játékod 720p-ben fut, a konzol feltolja a felbontást 1080p-re. A platform erejének kiaknázása a fejlesztőkön múlik. Többféleképpen tudják majd a PS4 Pro erejét egy nem 4K-s környezetben kihasználni, hogy jobb legyen a játékuk.”
Tehát Ryan mondataiból azt hámozhatjuk ki, hogy a nyomott árnak a vesztesége a 4K-s Blu-ray lemezek lettek. Na ja, de a streameléshez olyan internet is kell, amibe talán nem gondolt még a Sony sem bele, főleg errefelé…