Michel Ancel megtalálta azt a Rayman játékot, ami abban a formátumában sosem készült el.
Ancel, aki most már a Beyond Good & Evil 2-n is dolgozik (feltehetőleg a WILD mellett, ami talán nem szűnt meg létezni), megtalálta Raymant… Super Nintendón, majd később örömmel számolt be arról Instagramon, hogy működik elfeledett prototípus játéka, ami ráadásul 60 FPS-sel fut. Talán poénból, talán komolyan gondolta, de megemlítette azt is, hogy egy Nintendo Switch változatot kellene ebből készítenie. (Miért is ne? Elvégre a koncepció, illetve részben a design is az ő agyszüleménye…)
Az Unseen64 szerint () egy két játékos kooperatív címként készült eredetileg, de a Ubisoft úgy döntött, hogy áttolja a következő konzolgenerációra (így többek között PlayStationre) Raymant, aki így 1995 őszén jelent meg.
Ancel megfontolhatná, hogy felújítja a „nulladik” Raymant, hogy digitális formában megjelenjen pár platformon. Mi sem vennénk rossz néven…