Az eredetileg PlayStation Vitára, majd később PlayStation 4-re is megjelent játék folytatása már nem a handhelden ígérkezik nagy sikernek.
A Sony, miután december elejére már belőtte egy késés után a The Last Guardiant, inkább áttolta 2017 januárjára a Gravity Rush 2-t, amivel Keiichiro Toyama és csapata már elkészült. (Érdekes, két hónappal a megjelenés előtt…?) A plusz időt az animációk kifinomítására használták a fejlesztők, és minden esély megvan arra, hogy a plusz időben a PlayStation 4 Pro-n elfogadható minőségű frame rate-et és felbontást fogják kivitelezni.
Ha már most tömeggyártásnak indul a Gravity Rush 2, nem tartanánk meglepőnek, ha január tizennyolcadikán, az európai megjelenés napján egy masszív első napos patch várna mindenkire. (Meg akár egy-két lemezt eltulajdoníthatnak…)
Toyama egy rövid videót is publikált Twitteren a Japánban Gravity Daze 2 néven január 19-én boltokba kerülő játékból. (Ez is ritka: mi előbb kapjuk meg egy japán fejlesztés eredményét, mint a hazaiak, bár ezt a PlayStation 4-gyel magával is láttuk már megtörténni…)
GRAVITY DAZE 2 無事にマスターアップ致しました!延期させていただいた分、さらなるブラッシュアップを施し、特典のアニメーション共に、凄く良い仕上がりになったと思います!2017年1月19日をお楽しみに! #グラビティデイズ2 pic.twitter.com/G69jWiYsoq
— 外山圭一郎 (@K_Toyama) November 11, 2016