Egy portfólió szivárogtat.
A Ubisoft az egyetlen nagyobb kiadó, ami tényleg fontosabbnak tekinti a VR lehetőségeit a többiekhez képest. Erre példa lehet Matt Stenquist portfóliója, amit nem linkelünk, mert időközben a párizsi Ubisoft stúdiónál kezelőfelületeken dolgozó úriember letörölte a hír alatti képet… csakhogy az internet nem felejt!
A franciák talán egy Assassin’s Creed VR-játékon dolgoznak, ugyanis Stenquist egy főmenüt, egy főcímképernyőt és más játékosoknak multiplayeres ikonokat is tervezett, és ehhez az Unreal Engine 4-et vetette be a tervező, aki azt is beismerte, hogy Oculus Riftre és HTC Vive-ra tervezte ezeket a dolgokat.
Ha esetleg még mindig munkálatban van a Ubisoft a VR-projekttel, kizártnak tartjuk, hogy a franciák kihagyják a PlayStation VR-t, bár ha egy nagyobb szobát igényelne az Assassin’s Creed VR (és azt nem támogatja a Sony készüléke), akkor viszont érthető lenne, ha csak PC-re készülne…