A SEGA tervei nagyratörőek (már amennyire konzolgyártás nélkül lehetséges).
A SEGA Sammy Group üzleti stratégiájában két részre bontotta a terveit a játékokkal kapcsolatban. A digitális térfelen az alábbi pontok olvashatóak: nemzetközileg sikeres címek/játékok készítése, egy digitális marketingre irányuló üzlet létrehozása, a tengerentúl (gy.k.: Japánon kívüli) történő kiadói üzlet bővítése, a már meglevő címek/játékokból történő hosszútávú profit megtartása, és következő generációs (?) projektek fejlesztése. Ebből az utolsó pont az érdekes – mivel a PS4 és az X1 is már három és fél éve a boltokban van, nem nevezhetőek next-gen masináknak.
A dobozos/fizikai játékok listája így hangzik: a már meglevő IP-k bővítése és új IP-k megszerzése az észak-amerikai és európai PC játékokért, bevételi forrás építése a kiszervezett fejlesztési megbízásokkal, új IP-kkel való kihívások (ez kicsit furán hangzik angolul is…), fő, fontosabb IP-k feltámasztása, és a fejlesztéshez használt engine-ek hatékony kiaknázása.
Itt behúzzuk a kéziféket: IP-k feltámasztása?! No, a SEGA esetében van bőven hova visszanyúlni – kapásból két név ugrik be: Alex Kidd, Daytona USA. Ettől függetlenül úgy tűnik, hogy a SEGA vissza akar hozni pár régebbi nevet. Mondjuk egy Golden Axe is jó lenne.
Nos, a SEGÁra érdemes lesz figyelni, olybá tűnik…