Erre nem lehet mást mondani, csak ennyit: zuhanórepülés!
Nem túlzás azt kijelenteni, hiszen ha a megjelenés után négy hónappal egy játék elveszíti PC-n/Steamen a közönségének 95 (igen, kilencvenöt!) százalékát, úgy, hogy ez egy AAA cím, akkor ez felettébb elkeserítő. Pedig ez a helyzet a Ubisoft játékával, a For Honorral.
Korábban már írtuk, hogy két héttel a megjelenés után a játékosok száma megfeleződött, és előtte 36% ugrott ki a nyílt béta után a megjelenés pillanatában – utóbbi esetében érthető a csökkenés, hiszen a béta ingyenes volt, bár ez a mérték már túl nagy ahhoz képest.
A GitHyp szerint ez a zuhanás a Steamen (tehát az uPlayes játékosokat nem vesszük itt figyelembe!) még a The Divisionnél is rosszabb, és az első nagyobb DLC esetében is 2200-ról 4700-ra ugrott a napi játékoscsúcs, de rövid időn belül visszakerült az eredeti értékekre: jelenleg a 3000-et súrolja alulról.
Megismételjük: a játék még négy hónapja sincs, hogy megjelent…