A Starcraft első részének arcfelvarrása után a Diablo második felvonása és a harmadik Warcraft következhet.
Még márciusban jelentette be a Blizzard a Starcraft: Remasteredet, miközben az eredeti kiadás és a Brood War teljesen ingyenessé vált (és oda-vissza támogatja a két változat a multiplayert a másikkal!). Most viszont nagy esély van arra, hogy a Diablo II-vel, ami 2000-ben jelent meg, ugyanez következhet. (Warcraft III: 2002.)
A Blizzardnak van egy álláshirdetése, ami egy vezető (engine) szoftvermérnököt keres. Idéznénk a leírásból: „Ellenállhatatlan történetek. Intenzív multiplayer. Végtelen újrajátszhatóság. Ezek a jelzők tették a Starcraftot, a Warcraft III-at és a Diablo II-t a napjaik titánjává. A fejlődő operációs rendszerek, hardverek, és az online szolgáltatásaik miatt nehéz a hű követőiknek vagy egy új generációnak átélnie őket. Helyre fogjuk állítani őket, és kell a te mérnöki tehetséged, szenvedélyed, és a nehéz munkák teljesítési képessége is ehhez.” A felelősségek alatt a „Diablo franchise implementálása, karbantartása” is megemlítésre kerül.