RPG egyenlő a felfedezéssel. Ez az elképzelés nem ostobaság.
A Glixelnek ezt nyilatkozta Akihiro Hino: „Úgy vélem, hogy az RPG-k fő vonzóereje az a bizonyos új élmény: új világ, új történet, új kalandok. Ha behozod ugyanazokat a karaktereket, az következik be, hogy rá vagy kényszerülve az előző világ áthozására is, és ez jóformán megszünteti az RPG létrehozásának fő indokát. Úgy gondolom, jobb lenne, hogy ha egy teljesen új stábot hozunk létre egy eltérő időszakban, szóval így megvan az az újdonság. Ez a legjobb az RPG-kben: a felfedezés.
Ugyanez vonatkozik a történetre is. Ha ugyanazt a harcrendszert használod, nincs meg az az élmény, és ezért át akartam dolgozni azt. Ezért behoztuk ezeket a kis sprite-okat. Ha ezeket gyűjtögeted, módosíthatod a taktikákat, hasonlóan az első játékban a szörnyekhez. Valami fontosat akartunk hozzáadni [a harcrendszerhez], hogy ne ismételjük meg magunkat.”
Hogy kiről is van szó? A Level-5 vezérigazgatójáról. A játék? Ni No Kuni II: Revenant Kingdom. Bár tény, hogy nem teljesen van igaza (pl. az adott világ kibővítése a The Witcher-trilógiában nagyon is sikeres volt), de ettől függetlenül a játékát, ami november 10-én jön PlayStation 4-re és PC-re, világszerte sokan várják.