Az Xbox Game Passtól kezdve az Xbox brand értékéig elég sok dologról beszélt Satya Nadella, a Microsoft vezérigazgatója.
A WCCFTech a redmondiak pénzügyi jelentéséből idézték Nadellát: „A mi videojátékos üzletünk már kilenc milliárdnál is több dollárt ér és egyre inkább profittermelőbb lesz. A gaming világa egyre inkább nő: több platformon játszhatunk, robbant a streamelés, ott az eSport, az új, előfizetéses szolgáltatások és a kevert valóságú forgatókönyvek is. Egyedi pozícióban vagyunk, hiszen ebből a lehetőségből egy nagy részesedést vehetünk ki, mert az Xbox Liveon keresztül a globális közösséget egyesíthetjük, és 53 milliónál is több felhasználója van már ennek. Új élményeket hozhatunk létre PC-n, konzolokon és mobilon egyaránt.
Két új szolgáltatást is elindítottunk, amivel nagyobb közönséget szólíthatunk meg, és mindkettő jó rajtot vett: a Mixerrel a játékosoknak az eddigi legkönnyebb módon van lehetőségük alkotni és platformok között megosztani, míg az Xbox Game Pass egy digitális előfizetéses szolgáltatás, ami kiterjeszti a már létező játékokkal való üzletelést.”
Az Xbox One X-ről azt nyilatkozta, hogy a Microsoft ki szeretné bővíteni a felhasználók lehetőségeit, hogy a játékosok élvezhessék azon játékokat, amit szeretnének azokkal, akikkel szeretnék és azokon az eszközökön, amiken szeretnék.
Csakhogy PlayStation 4-exkluzív címekkel ez nem fog menni.