A jó eladások és a pozitív fogadtatás ellenére nincs sok esély a folytatásra.
A Final Fantasy XV rendezője, Hajime Tabata a Polygonnak elmondta, hogy egy teljes értékű folytatásnak nem sok értelme lenne, mert így a rajongóknak jó ideig nem lenne mivel foglalkozniuk.
„Egy IP vagy egy sorozat teljes folytatása jó ötlet meghatározott példák esetében. A negatívum itt az, hogy így egy igen hosszú időszak lesz, amikor nem adsz ki semmit, és eközben az emberek elmennek és a kötődésük a franchise-hoz ellaposodik egy kicsit emiatt,” mondta Tabata.
Emiatt a Square Enix inkább kisebb tartalmakon dolgozik a játékhoz, legyen szó a karakterekre összpontosító epizódoktól, a Comrades multiplayer szegmensről, vagy a halászós-vadászós VR-minijátékról, amiről tegnap írtunk (nem beszélve a mobilos portról és a lehetséges Switch-verzióról).
„Amit meg szeretnénk csinálni, az a hiányzó tíz év ábrázolása a történet végén. Ha ezt egy teljes értékű folytatásban tettük volna, nehéz lett volna, de remekül működne a rajongókkal való kapcsolat [megtartása],” tette hozzá Tabata a multiplayerről.
A Kotakunak azt nyilatkozta, hogy a Final Fantasy XV 2018 elején megjelenő PC-s portja nem fog 1080 Ti-t és 170 GB szabad helyet követelni – előbbi csak azért kell, hogy 4K felbontásban játszhassuk a játékot. A rendszerkövetelményeket pusztán a Gamescomos demót futtató PC-jére alapozták, szóval ennél kevesebb fog kelleni (kivéve, ha 4K-znánk)… és lesz modtámogatás is!
Csak aztán nehogy 7-8 DVD-n jöjjön a játék PC-s kiadása – a Grand Theft Auto V ezt már meglépte!