A Codemasters az egyik franchise-ával (licenszével) két platform között választott.
Tegnap jelent meg az F1 2017 (amiről napokon belül mi is értekezni fogunk egy teszt formájában), ám ez csak a szokásosnak tekinthető PlayStation 4, Xbox One, PC trión érhető el. VR-támogatás nincs, holott a DiRT Rally ilyesmit kapott korábban.
Az F1-játék kreatív rendezője, Lee Mather a GamesIndustrynak elmagyarázta a szituációt: „A virtuális valóság egy kicsit trükkösebb nekünk, mert a korlátokat feszegetjük vele a fizikánkkal. Sok részlet van a képernyőn a kezelőfelületről, így a játékosnak elég sok mindent kellene feldolgoznia VR-ben. A változás, amivel efelé terelhetjük a játékot, eléggé hatalmas lenne, és nem szeretnénk megvalósítani úgy, hogy kompromisszumokat kellene kötnünk a játék más részeiben.
Az F1 2017 a Nintendo Switchen valószínűleg nem lenne megfelelő úgy, ami a PlayStation 4-en és az Xbox One-on van, de természetesen ott a lehetőség rá. Meglátjuk a jövőben. Egyértelműen meg tudja szerezni a konzol a piaci részesedését, hogy értelme legyen [portolni].”
Szóval a VR és a Switch is jelenleg lesz, ami lesz alapon van csak említve, ami kb. annyit takar, hogy ha van pénz a piacon, megpróbálja a Codemasters…