A nyílt világ csak a kezdet az újításokban.
A Koei Tecmo elég részletesen beszámolt a karakterekről és az új mozdulatokról. A Gematsunak köszönhetően viszont az utóbbi témában elég mélyen elmerülünk a következő bekezdésekben.
A harcrendszer a State Combo Systemmel lett felújítva, amiben a támadásaink az ellenfelünk állásától/állapotától függően változnak. Egy másik újítás az Interactive Action, aminek köszönhetően a környezetünket kihasználva előnyre fordíthatunk egy nehezebb szituációt is. A State Combo Systemnek köszönhetően többfajta támadásunk is lesz. A Flow Attack a négyzettel hozható elő, és ez az ellenfelünktől függően változhat – gyors kombók esetén sokkal többet sebezhetünk az átlagosnál. A háromszöggel előhozható Reactive Attack segítségével számunkra kedvező szituációt alkothatunk. Ez alá tartozik az ellentámadás, a Separating Attack (űr keletkezik köztünk és az ellenfelünk között), a Dash Attack, a védekezésük feltörése, az Assault Attack (egy olyan ellenfelünk megtámadása, aki nem látott meg, és ezért elég szép sebzést kap), és a Finish Attack (folyamatos támadás és sebzés kivitelezése után függetlenül attól, hogy mennyi HP-ja van ellenfelünknek, kivégezzük őt).
A Trigger Attack egy erősebb támadó mozdulat, amivel ellenfelünk pozícióját megváltoztathatjuk (R1+négyzet – kábítás, R1+háromszög – levegőbe küldés, R1+X földre küldi őket). A speciális támadás az R1+kör párossal hozható elő, ez karaktertől függően eltérő. Az Interactive Actions például folyók átúszását, falak megmászását, olajos hordók felrobbantását, falról történő ugrást takarja.
A Dynasty Warriors 9 PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re fog valamikor megjelenni.
Forrás: Koei Tecmo