A játék már nem fog kötelezően igényelni egy virtuális valóság-headsetet.
A WCCFTech megtudta a CCP Games vezető játéktervezőjétől, Andrew Williamstől, hogy pontosan miként fog futni és mit igényel PC-n majd a játékuk.
A PlayStation 4-en egy dinamikus felbontással kapcsolatos technológiát használnak, amit a Valve-nál dolgozó Alex Vlachos fejlesztett. A felbontás attól függően változik, hogy mi kerül renderelésre a képernyőn vagy a VR-headseten. Így a játék nagyobb felbontáson tárul el, amikor repülünk, a harc hevében pedig a robbantások és effektek miatt kisebben. A PlayStation VR-en 1920×1080 és 2880×1620 között mozog a játék 60 FPS-sel, és ez a PlayStation 4-re és PlayStation 4 Pro-ra is vonatkozik. A PlayStation 4 Pro extra grafikai tuninggal jön: dinamikus árnyékok, feljavított effektek. 2D-ben ugyanígy, dinamikus felbontással fut a játék: natív 1080p/60 FPS a PS4-en, a PlayStation 4 Pro-n pedig 1080p és natív 4K (3840×2160) között mozog 4K-s kijelzőn, de többnyire „köztes” felbontáson lesz az EVE: Valkyrie Warzone.
PC-n viszont a VR-hez 90 FPS fog kelleni kb. 2916×1920 felbontáson a megfelelő képminőségért, ami az utóbbi két év felsőkategóriás GPU-it igényli. 2D-n persze akár 720p/60 FPS is megoldható. A minimum gépigény még nem lett véglegesítve, de egy GeForce GTX 470 és egy Ivy Bridge Intel Core i5 processzor megteszi. A 4K/60Hz esetében még optimalizálnak, de egy GTX 1070-nel magas beállításokkal elérték ezt.
Az EVE: Valkyrie Warzone szeptember 26-án jön PC-re és PlayStation 4-re.
Forrás: WCCFTech