A játék tényleges felbontását is növelték, továbbá az frame rate-et is, illetve az árnyékok minőségén is javítottak.
A briliáns The Last of Us Remastered – amelynek első verziója még PS3-ra jelent meg, majd majd az eredeti PlayStation 4-re és PS4Pro-ra is kapott ráncfelvarrásokat – most az új, 1.09-es update-el elég komoly további javításokon ment keresztül, amely PS4 Pro esetében a tényleges felbontást illeti, a frame rate-et, továbbá az árnyékokon is hegesztettek a Naughty Dog klasszikusánál.
„Ezek az új konfigurációs lehetőségek több lehetőséget is kínálnak a PS4 Pro játékosai számára, akik 4K tévékészülékeket használnak.” – olvashatjuk a javítás leírásában. A 1080p készülékek tulajdonosai sem maradnak ki teljesen a jóból a super sampling technológiának köszönhetően, ugyanis ennek hála még ezeken a készülékeken is magasabb felbontásban láthatjuk majd a játékot, mint amire eredetileg tervezték a tévéket.
Végül a készítők a játék multiplayer bázisáról sem feledkeztek meg: javítottak egy elég komoly bugot, amelyet a Faction Mode-ban jeleztek többen is.
Tesztünket a 2014-ben megjelent játékról itt olvashatjátok.