Az Activision szerint már „milliós” táborral rendelkező idei Call of Duty változni fog a nehézkes rajt után (ami főleg a szerverhibákkal okolható).
A Sledgehammer Games egy újabb blogposzttal jelentkezett, amiben felvázolják, hogy milyen módosításokra kell felkészülnünk. A göröngyös kezdetek miatt a dedikált szerverekről visszaváltott a WWII a peer-to-peer megoldásra, de a fejlesztők számára bevallottan is a „legnagyobb prioritás” a szerverekre való visszatérés, amit már néhány helyszínen az Egyesült Államokban már tesztelnek, hogy az adatgyűjtésből meghatározzák, hogyan tovább.
A fejlesztők arról is beszámoltak, hogy PlayStation 4-re és Xbox One-ra elvileg már meg is jelent egy patch, ami azt hivatott megakadályozni, hogy a játékosok ne kapcsolódjanak le akaratukon kívül a szerverekről, hiszen így a statisztikáik is tovatűnnek a digitális semmiségbe. Hozzátették, hogy a Headquarters, ami a múlt héten vált szólóvá, addig így marad, amíg a „nyomósabb problémákat” ki nem javítják – tehát továbbra is ideiglenesen marad „üresen a főhadiszállás”.
A Call of Duty: WWII amúgy Japánban is tarol: a Media Create fizikai és a Sony digitális toplistáján is az olvasható, hogy az október 30-a és november 5-e közötti időszakban az első helyen végzett a játék, ami ráadásul az Infinite Warfare és a Black Ops III teljesítményénél is jobb startot vett ott. Ebben közrejátszik a sci-fi téma hátrahagyása, illetve a Battlefield idei távolmaradása is.
Forrás: Sledgehammer blog, Media Create, PlayStation