A megjelenési dátumokat sem tartogatnák az E3-ra.
A legfrissebb negyedéves jelentésük megjelent, amiben a Square Enix vezérigazgatója, Yosuke Matsuda ezt nyilatkozta a befektetőknek: „A főbb címek fejlesztése a helyi [japán] és a tengeren túli stúdiókban folyamatban van. Ezek megjelenési dátumának bejelentését a 2018-as pénzügyi év vége [március vége] és az E3 előtt megejtjük. Több fő címet készítünk, és jelenleg azon dolgozunk, hogy miként hirdessük őket a potenciáljuk maximalizálása érdekében. Biztosan szeretnénk 40 milliárd yennyi műkődési bevételt.
Úgy vélem, képesek vagytok megfigyelni, hogy ezen játékok fejlesztési ideje a megjelenési dátumon alapulnak, és kisebb kockázattal találtuk szembe magunkat, hiszen így nem kell átdolgoznunk őket, köszönhetően a precíziónak, amit minden fejlesztési projekt kezdeti fázisában használunk. […]” A Kingdom Hearts III-nak jelenleg csak 2018 van megadva megjelenési dátumnak, a Final Fantasy VII PlayStation 4-es remakejének meg még ennyi sem. Legalább a Nintendo Switch-csel kapcsolatban bizakodó a Square Enix:
„A Nintendo Switch gyorsan felkapott lett, és mi üdvözöljük a platform megjelenését. Aktívak szeretnénk lenni a fejlesztésben, ugyanis ez egy olyan platform, ami közepes méretű játékokhoz illik, és azokban sikeresek vagyunk. A fejlesztési forrásaink elosztását a platformok egyedi attribútumaira alapozzuk. A Switch könnyebben lehetővé teszi, hogy a korábbi assetjeinket és tapasztalatunkat bevethessük, emiatt a korábbi címek rebootjaiban és új IP-k készítésében is érdekeltek vagyunk.”
Matsuda szerint a digitális értékesítések a jelenlegi 50%-ról 70-80%-ra fognak növekedni, és azt is elárulta, hogy az augmentált valóságban (Pokémon Go) is szeretnék megvetni a lábukat.
A Tokyo Game Show-n bejelentett Left Alive-ról annyit mondott, hogy egy AAA brandet szeretnének csinálni belőle, és ami még érdekesen hangzik, „hardcore módon kielégítőnek” szeretnék tartalmilag a túlélő-akció mecha-shootert. Legyen így!
Forrás: Square Enix