A Sucker Punch új játéka már jó ideje készül… de mi tartott ennyi ideig, hogy bejelentésre kerüljön?
A stúdió utolsó játéka az InFamous First Light volt 2014-ben, de a következőt, a Ghost of Tsushimát csak az októberi Paris Games Week során jelentették be. Michael Denny, a Sony Interactive Entertainment Worldwide Studios senior alelnöke a GameSpotnak elmondta, hogy mi állt a viszonylag kései bejelentés mögött.
„Igen, ez eléggé különös volt számomra is. A legjobb dolog, amit mi és más kiadók is megtanultunk, az az, hogy mindig van egy megfelelő idő a játékok bejelentésére. A múltban szerintem fair kimondani, hogy túl korán jelentettük be őket, és ez egy remek projekt a Sucker Punchtól, mivel ez egy olyan játék, amit ők maguk szerettek volna megcsinálni. Már van egy király játszható verziója, és ezért izgatottak voltunk, hogy mindenkivel tudassuk [a játék létezését].”
Szóval most inkább kivárták, amíg már elért egy játszható állapotot, ami valahol érthető is a részükről. A Ghost of Tsushimának nincs megjelenési dátuma még, de valószínűleg a PlayStation 4-exkluzív címek egyik utolsó AAA példánya lehet majd valamikor 2019 környékén.
Forrás: GameSpot