A japánok az újdonságra vevőek lesznek továbbra is. A kockázatvállalás kifizetődő lehet!
A VG247 interjút készített Michael Dennyvel, a Sony Interactive Entertainment Worldwide Studios senior alelnökével, aki amúgy az európai tevékenységeket is felügyeli. Megerősítette, hogy a Sony WWS (Worldwide Studios-rövidítés) mindig is segíteni fog az új IP-k elkészítésében.
„Mindig nagy kihívás valami újat kipróbálni, de szerintem ez egy olyan dolog, amit a WWS mindig megtett. Mindig támogatni szeretnénk ezt. Látjuk, hogy a rajongóink mindig is új dolgokat akarnak látni. Érdekes, hogy a [PlayStation 4-]életciklus ezen szakaszában új, nagy, AAA IP-ink vannak készülőfélben, mint például a Ghost of Tsushima, vagy például a Days Gone. Mindig segíteni fogjuk az új IP-ket. Okosak leszünk azzal kapcsolatban, hogy miként fejlesztjük ezeket a játékokat, biztosra menve úgy, hogy erős előgyártási folyamattal rendelkeznek, bizonyítva az erősségeiket a fejlesztés során. Az új IP-ket és új műfajok létrehozását mindig támogatni fogjuk.”
A Sony WWS egyértelműen az Xbox elleni egyik fontos tényező, és végül is nekik köszönhető, hogy a Guerrilla létrehozhatta a Horizon: Zero Dawn-t, és áldásukat adták a korábban a LittleBigPlanetet összehozó Media Molecule Dreamsére is, amit az idei PlayStation Experience-en látni fogunk.
Forrás: VG247