Bár már hallottunk olyat, hogy a PlayStation Experience-en kerül bejelentésre a Capcom játéka, azóta egy halom új információ szivárgott ki a következő Devil May Cry-ról.
Ezeket Son of Sparda posztolta a ResetErán, de a pontokba rendezett eredeti poszthoz képest igyekszünk összefűzni mindent pár bekezdésbe…
A játék úgy tűnik, hogy mégsem a PlayStation Experience-en kerül bemutatásra, hanem áttolja a Sony az E3-ra, így esélyes, hogy idén a Capcom hivatalosan nem fogja megerősíteni Hideaki Itsuno (a DMC2 óta a sorozat rendezője) új projektjét, ami már legalább két éve fejlesztés alatt áll (ezzel rekordot dönt a franchise-ban). Valamilyen formában PlayStation-exkluzív lesz (ugyanis a Sony valamennyit finanszíroz a fejlesztésből), de még nem tudni, hogy időzített exkluzivitás, vagy konzolon csak PlayStation 4-re lesz-e elérhető a Devil May Cry 5, ami történetileg a 4 után fog játszódni.
Az eddigi szinkronhangok a Dante/Nero/Vergil hármas mögött visszatérnek (legalább két játszható karakter, de esélyes a három is – a harmadikat „erősnek”), de kérdéses még Trish és Lady szerepe. Zenékben segíteni fog a Devil May Cry 4 Special Edition launch trailerének dallamait komponáló Onyay Penyori, a jelenetek rendezője pedig Yuji Shimomura lesz (korábbi művei: DMC3, 4, és Bayonetta). Nem tudni még, hogy Trish és Vergil játszható lesz-e, de Nero egy alkalommal konfliktusba lép Vergillel, aki az apja amúgy. Mundus (vagy inkább a Sötétség hercege) is visszatér. A karakterek között főbb történések után váltani fog a DMC5, ami valószínűleg a Son of Sparda történetszál vége lesz.
Konzolon a cél a 60 FPS elérése, ami kihívás lesz, ugyanis nyíltabb pályákra számíthatunk a korábbi részekhez képest (de elmarad a Souls-szinttől például), kb. hasonlóan a Bayonettához, csak QTE-elemekkel megszórva – a QTE-k még nincsenek készen elvileg. Nincs Stamina-csík, nincs PvP multiplayer, de valami online dologra számíthatunk. A kitérő manőver átdolgozásra került, a kamera a nagyobbnak ígért bossfight csatáknál „meghátrál”, az animációk pedig nem lesznek olyan „szögletesek”. Várhatunk küldetés/fejezetválasztást is, illetve stílusokat is Dante esetében. A környezet valamelyest interaktívabb és dinamikusan elpusztítható lesz.
Huh, ha ez mind igaz, akkor emeljük a kalapunkat. Várjuk akkor a bejelentést… ami júniusban lesz valószínűleg, nem pedig decemberben. Nos igen, még valami: a megjelenés 2018 áprilisa és 2019 márciusa közé tehető, és előtte egy demóra is számíthatunk.
Forrás: ResetEra