Devil May Cry 5: masszív szivárgások a még be sem jelentett játékról?!

Bár már hallottunk olyat, hogy a PlayStation Experience-en kerül bejelentésre a Capcom játéka, azóta egy halom új információ szivárgott ki a következő Devil May Cry-ról.

Ezeket Son of Sparda posztolta a ResetErán, de a pontokba rendezett eredeti poszthoz képest igyekszünk összefűzni mindent pár bekezdésbe…

A játék úgy tűnik, hogy mégsem a PlayStation Experience-en kerül bemutatásra, hanem áttolja a Sony az E3-ra, így esélyes, hogy idén a Capcom hivatalosan nem fogja megerősíteni Hideaki Itsuno (a DMC2 óta a sorozat rendezője) új projektjét, ami már legalább két éve fejlesztés alatt áll (ezzel rekordot dönt a franchise-ban). Valamilyen formában PlayStation-exkluzív lesz (ugyanis a Sony valamennyit finanszíroz a fejlesztésből), de még nem tudni, hogy időzített exkluzivitás, vagy konzolon csak PlayStation 4-re lesz-e elérhető a Devil May Cry 5, ami történetileg a 4 után fog játszódni.

Az eddigi szinkronhangok a Dante/Nero/Vergil hármas mögött visszatérnek (legalább két játszható karakter, de esélyes a három is – a harmadikat „erősnek”), de kérdéses még Trish és Lady szerepe. Zenékben segíteni fog a Devil May Cry 4 Special Edition launch trailerének dallamait komponáló Onyay Penyori, a jelenetek rendezője pedig Yuji Shimomura lesz (korábbi művei: DMC3, 4, és Bayonetta). Nem tudni még, hogy Trish és Vergil játszható lesz-e, de Nero egy alkalommal konfliktusba lép Vergillel, aki az apja amúgy. Mundus (vagy inkább a Sötétség hercege) is visszatér. A karakterek között főbb történések után váltani fog a DMC5, ami valószínűleg a Son of Sparda történetszál vége lesz.

Konzolon a cél a 60 FPS elérése, ami kihívás lesz, ugyanis nyíltabb pályákra számíthatunk a korábbi részekhez képest (de elmarad a Souls-szinttől például), kb. hasonlóan a Bayonettához, csak QTE-elemekkel megszórva – a QTE-k még nincsenek készen elvileg. Nincs Stamina-csík, nincs PvP multiplayer, de valami online dologra számíthatunk. A kitérő manőver átdolgozásra került, a kamera a nagyobbnak ígért bossfight csatáknál „meghátrál”, az animációk pedig nem lesznek olyan „szögletesek”. Várhatunk küldetés/fejezetválasztást is, illetve stílusokat is Dante esetében. A környezet valamelyest interaktívabb és dinamikusan elpusztítható lesz.

Huh, ha ez mind igaz, akkor emeljük a kalapunkat. Várjuk akkor a bejelentést… ami júniusban lesz valószínűleg, nem pedig decemberben. Nos igen, még valami: a megjelenés 2018 áprilisa és 2019 márciusa közé tehető, és előtte egy demóra is számíthatunk.

Forrás: ResetEra

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu