Az Electronic Arts valószínűleg kevesebb profitot fog termelni a Star Wars: Battlefront II eladási eredményei miatt.
A CNBC-n olvashatjuk, hogy a Merrill Lynch elemzője, Justin Post lerontotta az Electronic Arts előrejelzését, ugyanis a Battlefront II nem hozza a formáját (ráadásul a Visceral Games bezárása sem segített): március végéig a kitűzött 14 milliós eladás helyett Post 11,5 milliót jósol, és a részvényenkénti bevételt is lecsökkentette 4,28 dollárról 4,22-re.
Az amerikai NPD szerint a Star Wars: Battlefront II novemberi eladásai 52%-kal maradtak el az első rész mögött (és az Egyesült Királyságban is 61%-os visszaesés volt a csak lemezes értékesítésekben). Most nincsenek mikrotranzakciók a Battlefront II-ben, de már lehet, hogy túl késő…
Két PlayStation 4-es témát is kaptunk eközben. Az első eléggé alap – a játék dobozképe került a háttérbe, de hangok és animációk nincsenek. A második Iden Versiót mutatja (erről videót itt lehet nézni a Facebookon), és a játék főcímdala csendül fel eközben.
Maga a játék is bővül tartalommal: Az utolsó Jedi-hype miatt Finn és Phasma játszható karakter lett, két új pálya (Crait, D’Qar) is jött, Poe Dameron T-70-es X-Wingje egy tuningolt kiadást kapott, illetve csatlakozott Tallie Lintra RZ-2 A-Wingje is. A single player három DLC fejezetet (Resurrection) kapott, amik az alapjáték története utánra visznek el minket. Ezek mind az új filmhez kötődnek.
Vajon miként tudja az Electronic Arts helyreállítani a játék renoméját?
Forrás: CNBC, VG247, DualShockers, DualShockers