A lassan, de biztosan készülő Death Strandinggel kapcsolatban elárult néhány új dolgot Kojima.
A japán zseni a Dengeki PlayStation magazinnak mondta el, hogy mik voltak újabb inspirációi a PlayStation 4-re készülő (és magából játékmenetet még nem mutató) Death Strandingnek. A számunkra fontos interjúrészlet így hangzik magyarul:
„- Dengeki: Kérjük mondd el, hogy mely 2017-es bejelentett/megjelent játék vonatkoztatható a játékodra és miért.
– Kojima: Az INSIDE (PlayStation 4-re, Xbox One-ra, Switchre, PC-re és iOS-re), illetve a Framed 2 (mobilos játék). Igaz, az Inside tavaly jelent meg, de érzem a kisebb csapatok által fejlesztett indie játékok lehetőségeit ebben a két címben. Bírónak jelöltek a The Game Awardson a legjobb független/indie játék kategóriában, és emiatt ez az érzés felerősödött.
Előkészítettünk egy olyan környezetet, ahol lehetséges egy olyan játék elkészítése, ahol a modellezéstől a prezentációig mindenen csak néhány, vagy akár csak egy ember dolgozik (de ez más téma, ha például a terjesztés kerül szóba). Ez egy olyan időszak, ahol független fejlesztők is tudnak olyan játékokat készíteni, amitől a világ csodálattal néz. Megerősödött azon gondolatom, hogy a Kojima Productionst ennek a korszaknak egyik élenjáróvá tegyem.”
Szóval ezért készülhet elég gyorsan a Death Stranding, aminek megjelenési dátumát akár a 2018-as E3-on közölhetik már…
Forrás: PlayStation LifeStyle