Többen is vannak, akiknek a GaaS (Games-as-a-Service, játék mint szolgáltatás) megközelítés nem prioritás.
Állítólag John Tsuyoshi Kodera, az új PlayStation-főnök (ő váltotta ugyanis Andrew House-ot) a Twitteren nyugtatta meg azokat, akik attól tartanak: nem nagyon lesz egyjátékos címből hiány a PlayStation szárnyai alól. „Mindent megteszek, hogy folytassam azt a kiváló munkát, amit Andrew House tett. A GaaS-problémáról csak annyit mondok, hogy nem kell aggódni. A PlayStation elképzelése teljesen eltér.” Állítólag? Nos, itt van a csavar a sztorinkban. A Kodera-féle Twitter-fiók, továbbá a fent lefordított tweetben megnevezett Andrew House-fiók is egyaránt felfüggesztésre került. Úgyhogy itt csak annyit mondunk, hogy valakik jól szórakozhattak.
A Capcom viszont tényleg azt gondolja, amit, ugyanis itt nincsen semmiféle kamu fiók a képben. A Metronak ugyanis a Monster Hunter World producere, Ryozo Tsujimoto elárulta: nem terveznek hosszú távon ezzel a játékkal: „Egyáltalán nem tervezünk öt-tíz évre ezzel a játékkal, úgyhogy nem lesz az, hogy megveszed, és egy évtizedig tartalmakat kapsz hozzá. Mindig is gazdag megjelenés utáni élményt kínáltunk a Monster Hunter-játékosoknak az ingyen DLC-kkel és extra küldetésekkel. Ahogy nemrég bejelentettük, gyakori nagy frissítéseket fog kapni a Monster Hunter World, ami tavasszal egy új szörnnyel bővül. Lesz mivel bőven foglalkozni az alapjáték befejezése után, ha követni fogod a DLC-ket, de ez nem egy hosszú távú terv, hogy a játék megjelenése után évekkel is kiadunk hozzá új dolgokat. Ez egy általános játék „húsos” megjelenés utáni tartalommenetrenddel, de ez nem egy szolgáltatás.”
Tsujimoto nem nagyon érti a játék mint szolgáltatás fogalmát: „El kellett magyaráznom neki a fogalmat, amikor lefordítottam a kérdést. Erre azt válaszolta, „mit értesz azon, hogy játék mint szolgáltatás?” Nem hiszem, hogy jelenleg ez egy japán dolog lenne,” írja a Metro.
Úgyhogy a Monster Hunter World, ami január 26-án jön ki PlayStation 4-re és Xbox One-ra, nem fog több évig folyamatosan bővülni.