Az Uncharted egyik fő alkotója eléggé komolyan gondolja, hogy a munkásságának évek óta nem volt eredménye, és ez kihat rá.
Hennig korábban a Naughty Dognál alapozta meg az Uncharted sikerét, de azóta az Electronic Artshoz szegődött. Ő Sean Vanamannel (Campo Santo társalapító – tőlük legutóbb a Firewatchot láthattuk) beszélgetett el a Polygon 2017-es visszatekintőjében, ahol beismerte: ahogy korosodik, problémákba ütközik a játékfejlesztés során!
„Eddig kb. tizenöt játékon dolgoztam huszonnyolc év alatt. Nem mindegyik jelent meg. Most viszont visszatekintek rájuk és azt gondolom, hogy ha egy játék 3-4-5 évig tart, mire elkészül, és ötvenhárom éves vagyok, mennyi lehetőségem maradt? És ezeket a lehetőségeket nem kellene elszalasztani,” mondta Hennig.
„Már 2011 óta nem került ki a kezeim közül semmi, és ez megöl engem. 2,5 évet dolgoztam az Uncharted 4-en, aztán egy Star Wars játékon 3,5 éven át – szerencsére sok munkálat megmaradt az előbbiben, és meglátjuk, mi fog a Star Warsos dologgal történni,” tette hozzá. Itt a 2011-ben megjelent Uncharted 3-ra, illetve a már eltemetett Visceral-féle Star Warsos címre gondolt, amit ugye az Electronic Arts elkaszált és átadta azt az EA Vancouvernek, hogy multis címre faragja a sztoriközpontú játékot. „Azt gondolhatnád oké, könnyű volt hat éven át semmit sem kiadni… de csak arra gondolok, hogy vajon hány töltény maradt a táramban? Biztosra akarok menni, hogy a helyes döntéseket hozom meg,” mondta Hennig, aki már 1994-ben is dolgozott játékokon – akkor épp a Michael Jordan: Chaos in the Windy City kötődött a nevéhez, de később a Legacy of Kain-szériában is ott maradt a keze nyoma.
Remélhetőleg még bőven láthatunk tőle ütős játékokat… de igaz, hogy hallottunk olyat is róla, hogy kicsit autoriter megközelítéssel készült a Visceral-játék alatta. (Erről is írtunk régebben.)