Egy fejlesztő szerint egy kicsit másképp kellene megközelíteni az új PlayStationnek a PlayStation VR-t.
A hivatalos angol PlayStation Magazinból idéz a WCCFTech egy interjút Harold Vancollal, aki a Grab Games (John Wick Chronicles, Knockout League) kreatív rendezője. Szerinte a Sony-nak nem lenne szabad elkövetnie azt a hibát, amit a Microsoft tett az Xbox One-nal, amikor is a redmondiak kötelezően rátukmálták az első évben a konzolokra a Kinectet, amit aztán mégis kivettek a csomagból (csökkentve annak magas árát a PlayStation 4-hez képest), majd szépen eltettek láb alól.
„Egy új konzol vásárlása sok embernek nagy kötelezettséget jelent, és a [PlayStation VR] headset megvásárlása, amit szerintem az emberek a PlayStation jövőjében látnak, hasonlóan olyan érzés lenne, mint egy új konzol megvétele. Ha ezeket külön értékesítenék, mindkét dolognak lehetősége lenne ragyognia… viszont a PlayStation 5-öt és a PlayStation VR-t alapvetően együtt kellene látnunk,” mondja Vancol.
Vancol azt is elmondta, hogy lassan elérjük az első generációs VR-headsetek nagyobb sikerének kezdetét: „Sok VR-élmény eltér attól, ahogy játszani szoktunk, és ez tényleg izgalmas. Ahogy egyre több remek tartalom van rájuk, a hardver ára csökken – szerintem a VR első generációja lassan komolyan lábra fog kapni.”
A PlayStation VR a legsikeresebb a PSVR/Oculus Rift/HTC Vive trióból a maga két milliós eladásával (ez 2017 decemberi adat) – ez azért messze elmarad a PlayStation 4 76 milliós eredményétől (és ha csak 2017-et nézzük, ott is azért bőven 15 millió felett teljesített a PS4…).
Forrás: WCCFTech