A Nightdive közleménye minden, csak nem éppen az, amire vártunk.
A Nightdive Studios vezérigazgatója, Stephen Kick nevéhez méltóan rúgó közleménnyel jelentkezett a Kickstarteren, amiben leírja, hogy a 2016 júniusában megfinanszírozott játék egy szünetet tart, ami csak bonyolítja a szituációját.
Eleinte Unity engine-nel tervezték a fejlesztést (ami egy remaster lett volna), amit teljesen átfaragtak Unreal Engine 4-re, és eközben a koncepció és a játék mérete megnövekedett, amivel kicsúszott minden a kezeik közül. Kick szerint pont a támogatóknak fordítottak hátat, és a csapatot szünetre küldte, hogy átgondolják a szituációt és visszatérhessenek az eredeti elképzelésükhöz.
Kick is mondja, hogy ezzel a játéknak NINCS konyec, csak pusztán szünetet tartanak a fejlesztésben. Egy mondatot azért idézünk tőle: „Kérem fogadjátok el a személyes ígéretemet, hogy visszatérünk és erősebbek leszünk, mint valaha.”.
A System Shock remake-nek így megjelenési időszakot sem tippelnénk, csak annyit, hogy PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra fog majd készülni, ha a szünet véget fog érni…
Forrás: Kickstarter