Nem tétlenkednek a srácok – alig egy hónapja, hogy kijött a Shadow of the Colossus PlayStation 4-es kiadása!
A Bluepoint felállított egy új szintet a remasterelésekkel. God of War Collection, Gravity Rush Remastered, Uncharted: The Nathan Drake Collection, illetve legutóbb a Shadow of the Colossus PlayStation 4-en – mi a következő lépésük? Az Eurogamernek interjút adott Marco Thrush, a Bluepoint elnöke és társalapítója – itt elmondta a választ is.
„Nos, csinálhatnánk egy játékot mi magunk is, de egy újabb remake-en dolgozunk. A Shadow of the Colossus jó indokot adott arra, hogy a művészeti csapatunkat kibővítsük olyannyira, hogy egy teljes értékű AAA címmel is foglalkozhassunk a művészeti tartalom szemszögéből. A következő lépésünk az, hogy fejlesszük a művészeti menetrendünket, az engine-t, a művészek munkatempóját gyorsítsuk, és általánosságban bővüljön a művészeti oldalunk a következő projektünk miatt, hiszen az valamelyest nagyobb lesz. Aztán a következő fókuszunk az, hogy a dizájnon dolgozzunk, hozzáadva új dolgokat, amivel eljuthatunk a következő remake-ig, mert most már az lehet a fő fókuszunk, hogy biztosítsuk: minden és mindenki azon a szinten legyen, ahol teljesíteni tudunk,” mondta Thrush.
Peter Dalton, a Bluepoint technikai rendezője szerint a Shadow of the Colossus miatt fejlődtek a képességeik is, nem csak a csapat bővült: „Egy terület, amibe még nem néztünk bele mélyebben, az a dizájnnal való bátorságunk. Mennyire vagyunk képesek valami eredetit építeni, hogy kibővítsük azt ahelyett, hogy csak feljavítanánk valamit? Folyamatosan próbáljuk javítani, erősíteni a stúdiót, hogy eljussunk arra a pontra, amikor kimondhatjuk: igen, képesek vagyunk eredeti, saját játékok fejlesztésére is.”
Amúgy több mint tíz állásajánlat van az oldalukon – de min dolgozhatnak? Nekünk lenne egy tippünk: ICO. ESETLEG a Shenmue első két része…?
Forrás: Eurogamer