Egy PlayStation 4-exkluzívtól ilyesmit el is várhatunk…
Korábban már írtunk arról, hogy milyen különbségek lesznek a PlayStation 4 (régi/Slim) és a PlayStation 4 Pro között, ha a Detroit: Become Humant, a Quantic Dream következő játékát futtatjuk rajtuk. Csakhogy nem egy, hanem kapásból két fordulatot is vesz itt a történet!
Az IGN First interjút készített a fejlesztőkkel, de közülük a művészeti rendezőt, Christophe Brusseaux-ot emelnénk ki.
Azt mondja az úriember, hogy natív 4K-t tud a játék PlayStation 4 Pro-n. Ez ugye szembe megy a GDC-s előadáson látott diával (ott checkerboard 4K-t, tehát felskálázottat írtak…), úgyhogy nem éppen valós az, amit mondott, és ezt komolyan vesszük.
Az IGN ugyanis a Sony-tól kapott információi alapján frissítette az eredeti írásukat: a konzolgyártó elismerte, hogy NEM natív 4K felbontású a PlayStation 4 Pro-n az androidok története, hanem checkerboard felskálázott. (Azaz megerősítették a Quantic Dream GDC-s prezentációját.)
A Detroit: Become Human május 25-én érkezik, kizárólag PlayStation 4-re.
Forrás: WCCFTech