A cég főnöke, Bobby Kotick a negyedéves pénzügyi jelentések során tartott meetingen vázolta fel a jövőbe mutató koncepciót.
Mostanában már a vízcsapból is battle royale folyik, így nem csoda, hogy a nagy kiadók kapva-kapnak a PUGB és a Fortnite sikere után az új játékmódon. Ezúttal az Activision Blizzard ügyvezető igazgatója, Bobby Kotick döbbent rá arra a fantasztikus felfedezésre, az említett két játék hatalmas sikert aratott, amely a saját multis játékukat, a Destiny 2-őét is némileg felülmúlta.
Bár az Activision eladási eredményei jók, az átlagos havi felhasználószám nem nagyon csökkent (sőt, bizonyos esetekben még nőtt is) a vállalat olyan termékeinél, mint a Call of Duty brand, a World of Warcraft, vagy az Overwatch, nyilván Kotick figyelmét sem kerülhette el a Fortnite és a PUBG kiugró sikere.
„Ez az újfajta játékmód már minden játékközösségben dívik, így a legtöbb játékfranchise számára egy nagyon fontos játmód lesz.” – hangsúlyozta Kotick.
Activision azt javasolta, hogy a kamat lehet mobil inkább konzolokra és PC-re, és kifejtette, hogy „amikor azt látjuk, az emberek innovációs érdekes módon, gyorsan kitalálni, hogyan készíthet ihletet. Mint cég, a DNS-ünk és kultúra, látjuk, mi vonzza a lakosságot, és jó vagyunk abban, hogy inspiráljuk magunkat ebben. ”
Kotick továbbá azt is megemlítette, hogy nagy fontosságot tulajdonít a mobilplatformnak a PC és a konzol mellett.
Pár hete egyébként arról is esett szó, hogy Nintendo Switch-re megjelenő Call of Duty: Black Ops IIII esetleg szingli rész nélkül és battle royale móddal felvértezve kerülne majd a boltokba.