Az Eidos Montreal (és valamelyest a Crystal Dynamics) játékában nem lesz az, hogy Lara kötelező módon feldobja a pacskert, ha a puzzle-t nem hoznánk össze.
A júniusi PC Gamer magazinból idéz a WCCFTech. Vincent Monnier, a játékmenetért felelős rendező ezt nyilatkozta: „Megpróbáljuk elkerülni a „próba-szerencse” megközelítést, ahol meg kell halnod, hogy megértsd, mi történik [a puzzle során]. Amit a trilógia kezdete óta alkalmazunk, az a barkácsolás, ami lényegében a manipulációról szól, főképp a fizikai objektumokról és dolgok mozgatásáról, amitől azt gondolod, hogy „oh, oké, szóval ha ezt oda rakom és ezt csinálom, működni fog, de belehalok” – emiatt a játékosok nem érzik úgy, hogy a játék átveri őket, mert mindig van egy mód bárminemű veszély előre látására.” A Shadow of the Tomb Raiderben készülhetünk arra, hogy egy óvatlan megoldás során Lara például össze lesz nyomva – itt a lét a tét, mondaná egy bizonyos valóságshow.
A játékban amúgy több hub, központ lesz, és a legnagyobb akár meg is változhat Lara döntései során. „Lesz néhány hubunk, az egyik közülük az eddigi legnagyobb lesz. Az embereknek lehetőségük lesz egy sokkal közelibb, személyes betekintésre a kultúrába, és nem főképp a kincsek felől, hanem úgy, hogy emberekkel találkoznak és együtt kell élniük velük,” mondta Jill Murray, a Shadow of the Tomb Raider vezető írója. „Az élő világ miatt a hubnak egy eltérő aspektusa van. Sokkal többel dolgozhatunk, ahogy a játékos játszik és amit elért addig a játék során,” tette hozzá Monnier.
A Shadow of the Tomb Raider szeptember 14-én érkezik PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re. Az első játékmenet-videót az E3-on láthatjuk.
Forrás: WCCFTech