Strauss Zelnick a riválisoknak odaszólt.
Zelnick viszonylag kemény megnyilvánulásokkal rendelkezik – egy éve még a virtuális valóságról is azt mondta, hogy amíg nincsen megfelelő technológia mögötte, ő nem lesz meggyőzve. Most két rivális cégről, a Ubisoftról és az Electronic Artsról nyilatkozott valamelyest elítélően a GamesBeatnek az E3-on: „Bár egy nemzetközi cég vagyunk, nem vagyunk annyira nagyok – 4200 emberünk van 17 stúdióra. Át tudjuk karolni őket. A Ubisoftnak 14 ezer embere van, illetve kevesebb jövedelme. Ezt nem értjük!”
Egy jobbos után egy felütéssel szólt arról, hogy az Electronic Arts jól teszi-e a Frostbite engine általános használatát a játékaiban: „Nem. Nézzük meg a mi játékaink minőségeit az övékhez képest. Szerintem nem reális azt mondani az embereknek, hogy „szerintünk az iparban ti vagytok a legjobb alkotók, gyertek, teljesítsetek a legjobb tudásotokkal, ja, de ezt a technológiát kell használnotok” – mi érdeklődünk a technológia iránt. Mi törődünk azzal, hogy mennyit költünk a fejlesztésre. A Rockstarnak egy saját engine-je van. A 2K-n belül több engine is van, és külsős szoftvert is licenszelünk.
Szerintünk nincs nagy előny abban, hogy egy céges engine-t használnak a fejlesztők. A Midwaynek egy felmagasztalt céges engine-je és technológiai eszköztára volt, majd csődöt jelentett. Kevés bizonyíték van amögött, hogy a legjobb szórakoztató tulajdon mögött céges technológiai rendszer áll, de a gondolkodó, értelmes emberek ezzel vitatkozhatnak – ez nem a mi stratégiánk.”
Szóval a Ubisoftnak a méretét és ebből adódóan a hatékonyságát, míg az Electronic Artsnak az általánosítását szólta le Zelnick, aki hamarosan egy nagy játékát láthatja a boltokban – októberben jelenik meg a Red Dead Redemption 2 PlayStation 4-re és Xbox One-ra.
Forrás: WCCFTech