Eléggé nyilvánvaló, hogy a Ghost of Tsushima E3 2018-as bemutatója nagyon impresszívre és erősre sikeredett. Most megtudtunk némi információt a Sony új exkluzív címéről.
Chris Zimmerman (a játék társrendezője) adott interjút a GamingBolt-nak, amelyben főleg arról esett szó, hogy milyen jellegű nyitott világot képzelnek el a fejlesztők a játék számára. Zimmerman először elmondta, hogy nem az a cél, hogy megalkossák a leghatalmasabb open-world címet. A stúdió (Sucker Punch) sokkal inkább arra fókuszál, hogy a Ghost of Tsushima világa minél mélyebb, gazdagabb legyen. Zimmerman később hozzátette:
„Mire a Tsushima Sziget egyik végétől elsétálsz a másikig, azt fogod érezni, hogy egy epikus utazáson vettél részt.”
A Ghost of Tsushima egyelőre még nem kapott megjelenési dátumot, így van rá esély, hogy cross-gen címként fog megjelenni, PlayStation 4-re és PlayStation 5-re.
Forrás: JeuxVideo