Ráadásul egy, a napjaink már-már megszokottá vált dolgára reagál ezzel Hideo Kojima új játéka…
A Varietynek a japán zseni elárulta, hogy azért ilyen titkolózó a Kojima Productions játéka, mert ez egy reakció a napjaink közösségi médiájára. Hihetetlen, de igaz: „Mostanában az emberek azonnal válaszokat akarnak, és azt is, hogy mit éreznek. Ez jó. Ez rossz. Ez egy olyan játék, amit szeretnék. Ez olyan, amit nem szeretnék. Válaszokat akarnak arra, hogy mit kellene gondolniuk. Ez olyan mint egy matematikai probléma, ahol a válasz ismerete nem olyan fontos. A fontos itt a folyamat a válasz eljutásához.”
Kojima hozzátette, hogy a marketing sok elszalasztott lehetőséget alkot, hiszen így túl sok kerül felfedésre a játékból: „Nem akarom a játékosoktól a legszórakoztatóbb részt elvenni.” Azt is elmondta, hogy a játék fő célja is el fog térni a megszokottól: „A játék célja a világ újrakapcsolódása. Sok ember a shooterek iránt érdeklődik, és ezt megtehetik a Death Strandingben, viszont ezt nem ajánlom, és a végigjátszás során erre rádöbbenhetnek, hogy ez nem az ideális opció számukra.”
A PlayStation 4-re a Death Stranding meg fog jelenni. Valamikor.
Forrás: WCCFTech