A Deep Silver Globális Brand Menedzsment részlegének feje, Huw Beynon szerint a Metro: Exodus olyan dolgokat tud megvalósítani az Xbox One X erejének köszönhetően, ami valószínűleg nem lenne elérhető más platformokon.
Huw Beynon-t az Officical Xbox Magazine interjúvolta meg még, mely beszélgetésből kiderült, hogy az Xbox One X ereje új utakat nyit meg a fejlesztők számára. Huw a következőket nyilatkozta:
„Általánosságban véve a 4A célja mindig is az volt, hogy az utolsó csepp erőforrást is kisajtolják azon hardverekből, melyekre építenek.
Az Xbox One X lehetővé teszi számunkra, hogy néhány olyan dolgot valósítsunk meg, amelyekben nem vagyok biztos, hogy más hardveren kivitelezhetőek lennének. Hogy egy példát is mondjak, natív 4K-ban fut a játékunk Xbox One X-en, mindemellett pedig a HDR-t is támogatja. Biztos vagyok abban, hogy jól fog kinézni minden platformon, de abban viszont nagyon biztos vagyok, hogy Xbox One X-en még jobban fog kinézni.”
Az azért eléggé nyilvánvaló, hogy Beynon itt csak a konzolokra gondolt – a Metro fejlesztői mindig is igyekeztek kitolni a PC-s határokat, az új részbe pedig a NVIDIA által erősen promózott technológia, a valós idejű ray-tracing is be fog kerülni.
Forrás: WCCFTech