Jade Raymond: sokat fognak használni Amy Hennig „hagyatékából”!

Raymond, aki korábban a Ubisoftnál az Assassin’s Creed létrehozásában volt kulcsszerepű, most már az Electronic Arts szárnyai alatt vezeti a Motive névre hallgató stúdióját. Szerinte sok dolgot fognak átvenni az Amy Hennig-vezette, és azóta törölt Star Wars-projektből.

Raymond már a kezdetek óta jelen volt a korábban a Project Ragtag kódnévre hallgató, egyjátékos fókuszú Star Wars játék fejlesztésében, így remek rálátása van a dolgokra – a GameInformernek az E3-on elmondta, hogy lesz, amit az EA Vancouver fel fog használni a „Hennig-hagyatékból” (ne feledjük, az Uncharted egyik fontos alkotója már fél éve nincs az Electronic Artsnál!):

„Három terabyte-nyi Star Wars artworkünk van, ami eléggé őrült – sok remek munka van közöttük! Amikor bejelentettük, hogy átküldjük a játékot [az EA Vancouvernek], az volt az ötlet, hogy a játékos tevékenységeire kezdünk koncentrálni, de úgy, hogy sok remek dolgot megőrzünk [a váltás után]. Egy halom asset és igazán menő karaktert alkottak, és az a célunk, hogy biztosan mindent felhasználjunk!”

Ez a komment azért ellent mond annak, amit Hennig állított (szerinte sok minden megváltoztattak a Project Ragtagben), de valószínűleg ő a játékmenetre gondolt itt. Amúgy Raymond azt is elárulta, hogy a játék már alapból közösen fejlesztették az EA Vancouverrel, ami magához hozott néhány olyan fejlesztőt is, akik korábban nyílt világú játékokon (pl. Prototype, Sleeping Dogs) dolgoztak: „A Ragtag már közös fejlesztés volt a vancouver-i csapattal. A fő csapat nagyon erős: vannak olyanok, akik a Skate-en, az SSX-en és pár Need For Speeden dolgoztak a múltban az EA Black Boxnál, és olyanok is, akik a Sleeping Dogson, vagy a Prototype-on – új IP-ken, amik valamelyest nyílt világúak voltak – szóval egyfajta keverék van az eredeti csapattal és az általunk alkalmazottakkal.”

Már csak az a kérdés, hogy ez a játék is next-gen lesz-e? Elvégre 2019 őszére a Respawn fog kiadni egy Star Wars-játékot (és azt is eléggé gyengén jelentette be a stúdió főnöke…), és 2020 már a next-gen rajtja lehet…

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu