Shawn Layden, a Sony Interactive Entertainment amerikai ágazatának főnöke (illetve a Sony Worldwide Studios elnöke) bár bátor kijelentést tett, nem ostobaság, amit mond…
A VentureBeaten olvasható, hogy szerinte mi teszi a Sony Worldwide Studios PlayStation 4-exkluzívjait különlegessé. „Szerintem több ok is van emögött. Nem biztos, hogy tudod, de ugyanaz a stúdiófelépítés, ami a Gran Turismoval jelentkezik, elhozza a The Last of Ust, a Horizon: Zero Dawnt, a Detroit: Become Humant, és hamarosan a Spider-Mant is.
Világszerte tizenhárom stúdiónk van, és az egyik tényező, ami a mi struktúránkat egyedivé teszi (és ezt a kijelentést próbálja meg bárki megcáfolni), az nem más, hogy csak mi vagyunk képesek három régióban (Észak-Amerika, Európa, Japán) AAA tartalmakat készíteni. Ez egyfajta erőt ad nekünk. Természetesen ez egy szélesebb nézőpont a világ játékpiacairól és játékosairól, ami hasznos az összes stúdiónknak. 2500-3000 emberünk van, és sok külsős partnerünk van, akivel együttműködünk, legyen az az Insomniac (újfent a Spider-Mant említem), a Quantic Dream vagy a Supermassive. Nagyon széles felépítésünk van,” mondta Layden.
És tényleg – a Sony Interactive Entertainment Santa Monicától, egy belsős csapattól a God of War nagyot ütött, de a „second-party” (Sony-hoz közeli, de nem hozzájuk tartozó) Quantic Dream Detroit: Become Humanje sem volt gyenge eresztés, és a szeptember 7-én érkező Spider-Man a szintén second-party Insomniac Gamestől is ígéretesnek tűnik.
Van ellenvetés?
Forrás: WCCFTech