Strauss Zelnick szerint a következő nagy játék „nem egy Fortnite-klón lesz”.
Zelnick a GameDailynek adott interjújában mondta el, hogy a kiadó egyáltalán nem foglalkozik a battle royale műfajjal: „Kizárt, hogy elhidd: a battle royale az egyetlen játékmechanika, ami a szórakozásra áhítozó emberek figyelmét felkeltette. Ha ennek a lemásolásával vagy elfoglalva, három éven belül jutsz a piacra – sok szerencsét. Nem gondolod, hogy addigra egy újabb sláger megjelenik? Én igen. Úgy vélem-e, hogy ez egy Fortnite-klón lesz? Nem.
Korábban használtunk már battle royale elemeket. Nem zárnám ki, de minden általad felhasznált mechanika a fő szórakoztatási élményre és a fogyasztókra koncentrálna. A mi nézetünk szerint nem a jövedelem vezetné a játékot, és ha ez egy másik játék leszármazottja, jóformán garantálod, hogy saját sikered nem lesz vele, mert senki sem keres egy Fortnite-klónt. Bárcsak a miénk lenne a Fortnite – nem az -, de ha ezt kívánom, az nem segítene nekem.
Ez nem jelenti azt, hogy ne használnál fel egy mechanikát más játékokból – mi egyáltalán nem idegenkedünk mások alkotását használni a játékaink jó élményének érdekében. Vannak olyan pillanatok, amikor egy játék kisebb részletének „leágazása” mellett döntesz, de szerintem sok hangsúly van olyan kérdéseken mint „hé, nézd meg a Fortnite-ot, nem kellene mindennek, amit csinálsz, példával rendelkeznie a Fortnite-ban?”, és a válasz az ilyesmire egyértelműen nem. Ha egy készülő játékunkat egy szomorú, felhigított Fortnite-tá alakítanánk, biztosíthatlak arról, hogy megbukna és kínos lenne.”
Zelnick tehát elég keményen elutasítja a műfajt, így a Take-Two lehet az egyetlen olyan nagyobb kiadó, ami nem foglalkozna a battle royale-lal. Esetleg a Ubisoft lehet a másik.
Amúgy a Red Dead Redemption 2 online részének monetizációjával Zelnick szerint nem foglalkoznak még, annyi a céljuk, hogy hosszú távon lekössenek minket…
Forrás: WCCFTech