A már nem az Electronic Arts köteléke alatt álló Amy Hennig, aki korábban például a Sony-nál az Uncharted létrehozásában játszott nagy szerepet, nagyra becsüli a Sony megközelítését.
A veterán író és rendező (és itt közel sem az életkorára gondolunk – a Legacy of Kain sorozatban is közreműködött, és az már két évtizede volt…) a Gamelaben beszélgetett, és ennek szövegét publikálta a VentureBeat. Itt kifejezte, hogy igazán támogatja a Sony egyjátékos AAA-címek fejlesztését, ami a PlayStation 4-en több cím is bizonyít (God of War, Horizon: Zero Dawn, szeptemberben Spider-Man, és ez csak három példa!): „[…] Az Isten áldja a Sony-t, hogy az ilyen fajta játékokat támogatja, mivel rémisztőek ezek fejlesztése! Nagyon drága a fejlesztésük, és nem támogatják a masszív nyílt világ, a több órányi játékmenet, vagy az élő szolgáltatás rendszerét – és ezekre céloznak sokan mostanában.”
Szóba került az Electronic Arts is, akik törölték az ő Star Wars játékelképzelését, ami Project Ragtag kódnéven futott: „Nem vádolom az EA-t a döntésükért, még ha személyesen kemény is volt számomra. Megértem a kihívást. Szerintem ez eltérő árú játékportfóliókról szól, ami megengedi számunkra, hogy ne csak PlayerUnknown’s Battlegrounds, Fortnite vagy Destiny-klónokat csináljunk.”
Bár lehet, hogy Hennig valamelyest hazabeszélt a Sony irányába, de már függetlenül dolgozik, és a VR irányába kísérletezne, úgyhogy efelett szemet hunyhatunk. Az viszont fair play, ahogy nem tolta le burkoltan sem az Electronic Artsot a játékának elvétele miatt.
Forrás: WCCFTech