A Sucker Punch (Sly Cooper, inFAMOUS) megfordítaná az alapelképzelést. Kérdéses, hogy ez sikerülni fog-e nekik…
A legújabb, angol nyelvű GamesTM magazinból idéz a WCCFTech – Jason Correll, az első mongol invázió (1274) során játszódó PlayStation 4-exkluzív művészeti rendezője ezt nyilatkozta a Ghost of Tsushimáról: „Nagyratörő cél volt számunkra már a kezdetektől fogva az, hogy minden, amit meg tudunk mozdítani, mozogjon… de elértük! Körüljársz a játék világában, és azt fogod mondani, hogy „Istenem! minden mozog körülöttem!””
Tehát egy élő, lélegző világot hozhatott össze a Sucker Punch, amiben a japán környezet forog körülöttünk (persze nem szó szerint…), hanem fordítva. Ebből azért nem tudtuk még meg, hogy a mesterséges intelligencia is képes lesz-e dinamikus cselekedetekre, vagy reagálni a mozdulatainkra…
A Ghost of Tsushima a PlayStation 4 egyik utolsó nagy exkluzívja lehet 2019-ben.
Forrás: WCCFTech